Nejcennějšími značkami světa jsou Apple a Google

New York - Nejcennější značkou světa i nadále zůstává Apple, který první příčku ve výročním žebříčku konzultační společnosti Interbrand obsadil druhý rok za sebou. Druhé místo obhájila společnost Google. Hodnota každé z těchto značek přesáhla 100 miliard dolarů.

Přidejte svůj názor

Google

Interbrand ohodnotil značku předního amerického výrobce elektroniky Apple na 118,9 miliardy dolarů. Oproti předešlému ročníku zprávy Best Global Brands je to nárůst o 21 procent.

Americká internetová společnost Google zvýšila hodnotu značky o 15 procenta na 107,43 miliard USD. Nápojový gigant Coca-Cola si udržel třetí místo, na které ho loni po 13 letech prvenství sesadil právě Apple s Googlem.

Největším skokanem byla značka Facebook. Její hodnota stoupla o 86 procent, což provozovatele největší sociální sítě na světě katapultovalo z 52. místa do první třicítky. Druhý nejlepší výsledek co do nárůstu hodnoty registrovala značka luxusních automobilů Audi, které nárůst o 27 procent zajistil 45. příčku v žebříčku.

Značku Volkswagen ohodnotil Interbrand na 13,7 miliardy dolarů, což znamená 31. místo ve výročním srovnání. Meziroční nárůst hodnoty o 23 procent zařadil největšího evropského výrobce automobilů mezi pět největších skokanů, konkrétně za Facebook, Audi a Amazon.

Do stovky nejhodnotnějších značek světa letos poprvé pronikla čínská společnost. Stal se jí poskytovatel telekomunikačních a síťových zařízení Huawei, který obsadil 94. místo. Dalšími nováčky jsou DHL, FedEx, LandRover a Hugo Boss.

Témata: Google | apple
Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Akcie v Rijádu kvůli protikorupční razii oslabily

05.11.2017 17:05 Aktualizováno Rijád - Akciový trh v Rijádu dnes oslabil, nejvíce ztrácela investiční společnost Kingdom Holding…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama